Storno objednávky

! NOVINKY ktoré nájdete len u NÁS ! ! !

1)
   TOVAR s KTORÝM nie ste SPOKOJNÝ si môžete JEDNODUCHO VYMENIŤ za INÝ z našej ponuky tovaru skladom:
 
AK STE DOSTALI TOVAR KTORY BY STE CHCELI VRATIT MOZETE NAS POŽIADAT  O VYMENU AJ ZA INY TOVAR . Platí aj pre tovar v inej hodnote
   Pre  viac info nás kontaktuje na :
faktorx.sk@gmail.com

 
 
2)    Peniaze za storno Vám FAKTOR X automaticky zasiela už od 24 do 48hodín ! a to od prijatia a skontrolovania stavu Vami stornovaného tovaru
   *aj napriek tomu, že zo zákona máme povinnosť vrátiť stornovaný poplatok do 30dní !
 
My
Vám ale takto GARANTUJEME rýchle jednanie a tým absolútnu SPOKOJNOSŤ aj v prípade Vašej NEspokojnosti
 
3)  SLOVNÍČEK:    Vedeli ste že STORNO nie je reklamácia ?

Storno:  možnosť vrátenia do 14dní  ,              Reklamácia: tovar je poškodený či znehodnotený poďme to riešiť viď.  reklamácie

.............................................................................................................................................................................
 
a) Storno ešte PRED DORUČENÍM:
CHCEM ZRUSIT OBJEDNAVKU ESTE PRED TYM AKO MI BOLA OD VAS ODOSLANA ...

 
Kupujúci má právo zrušiť Objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek LEN  pred dobou:
1) odoslania tovaru zo sídla firmy * Tým aj potvrdenia prijatia a odoslania objednávky e-mailom: platí pre tovar ktorý je u nás na sklade 

2)  či pred dobou písomného POTVRDENIA o vykonaní Rezervácie či OBJEDNÁVKY * ,,tovar je na ceste do faktor x,,: platí pre tovar ktorý je mimo SR čiže mimo nášho skladu :
    napr.: rezervácie, doobjednania, výroby či objednania z externého skladu,,/.

 
PO LOPATE AK STE DOSTALI OD NAS JEDNU Z NASLEDUJUCICH INFO - NIE JE MOZNE SI UPLATNIT STORNO PRED DORUCENIM:

1) TOVAR O KTOROM STE DOSTALI PÍSOMNE VYJADRENIE ZO STRANY FAKTOR X -  ZE Vám BOL ODOSLANÝ 
2) TOVAR O KTOROM STE DOSTALI PÍSOMNE VYJADRENIE ZO STRANY FAKTOR X-   O REZERVÁCIÍ, O DOOBJEDNANÍ, OBJEDNANÍ či že je TOVR UŽ NA CESTE DO FAKTOR X 
V TAKOMTO PRÍPADE NIE JE PODĽA PLATNÉHO ZÁKONNA  možné STORNOVAŤ TAKÚTO OBJEDNÁVKU
 nakoľko takýto tovar bol už uhradený FIRMOU smerom k DODÁVATEĽOVI ...


..........................................................................................................................................................................................

 b) Storno objednávky- Po DORUČENÍ

TOVAR VÁM PRIŠIEL, ALE ... Nesadla Vám veľkosť? Nepáči sa Vám? Nesedí Vám? ...
Nevadí máte 14 dní Aby ste ho mohli pohodlne vrátiť či prípadne po dohode s nami vymeniť za iný tovar čo máme skladom ...


AK VAM PRISIEL TOVAR KTORY VAM Z NEJAKEHO DOVODU NEVYHOVUJE - MATE PRAVO HO VRATIT DO 14 DNI - A TO BEZ VYSVETLOVANIA -  BEZ UDÁVANIA DÔVODU
 *14 dní od dátumu objednávky , **neplatí pre tovar : na objednávku
 

........................................................................................................................................................................................................................................................
 POSTUP STORNA po LOPATE:
 
KROK č . 1

Využite Váš : počítač, notebook, smart-phone, sms atď. a pošlite nám PÍSOMNE INFO  aby sme o Vás Vedeli
... stačí keď si skopírujete text nižšie t.z.: ,, STORNO DOKUMENT ,, 

Teraz ho vypíšte  a zašlite nám ho vyplnený na e-mail:     faktorx.sk@gmail.com

 
                          KROK č . 2

TERAZ ZABALTE TOVAR TAK AKO VÁM PRIŠIEL t.z:  

NEPOŠKODENÝ
- NENOSENÝ
- ČISTÝ

- Či nijak
-NEZHODNOTENÝ !

+ vrátane štítkov + darčekov 
ktoré Vám boli dodané spolu s tovarom  jedlé drobnosti a dobroty od nás si môžete nechať ,)

 
 KROK č . 3

Zvoľte si spôsob dopravy

Ak zvolíte poštu :

nechajte si poradiť a pošlite balíček radšej DOPORUČENE aby ste dostali priamo aj info o čísle a pohybe zásielky !
 * nakoľko nechceme predsa aby sa stratil - vtedy žiaľ nemôžeme prijať Storno

 
                                                        !!!   POZOR   !!!
! ! !  NEPOSIELAJTE NÁM nikdy BALÍK NA DOBIERKU ani DORUČENIE NA POŠTU ! ! !

                           TUTO FORMU NEPREBERAME A NEAKCEPTUJEME
                           Balík zasielate priamo na sídlo firmy : MAXRUDER s.r.o., Pažitie 56, 01008, ŽILINA
 
POZOR: v prípade, že si necháte darček ktorý ste mali v balíku bude VÁM AUTOMATICKY ODPOČÍTANA SUMA 3 € !  

 
                  KROK č . 4

HOTOVO !!! cheeky

 teraz už len počkajte kedy k nám tovar pricestuje a skontrolujeme jeho stav.

FAKTOR X sa snaží o Vašu spokojnosť a posiela korunky čo najskôr 1-3 prac.dni  aj keď máme na to podľa zákona až 15-30dní   
        ....my Vás ale aj TAKTO  odmeňujeme za Vašu priazeň...


...........................................................................................................................................
  
                                  STORNO OBJEDNÁVKY * DOKUMENT pre SR

 14dní od dátumu objednávky je nutné predajcu informovať písomne
e-mailom :
faktorx.sk
@gmail.com 
a zaslať balík spať k nám na adresu  MAXruder s.r.o., Pažitie 56, 01009, Žilina ,Slovensko



Meno:

Adresa doručenia:

Názov tovaru:

E-mailový kontakt:

Tč:

číslo
  FAKTÚRY:

SUMA - bez poštovného:

ČÍSLO ÚČTU
vo formáte IBAN *:
NA KTORÝ VÁM MAJÚ BYŤ POUKÁZANÉ PENIAZE


KÓD BANKY VO FORMÁTE BIC kód/SWIFT:

.................................................................................................................................................

 
   STORNO  pre ČESKÚ REPUBLIKU :
* VYPLNENÉ NáM ZAŠLITE NA : faktorx.sk@gmail.com
Pre správne pripísanie platby zo zahraničia v prospech vášho účtu sú potrebné nasledovné údaje:
 
  • meno a vaša adresa ako príjemcu platby, resp. názov a adresa firmy (ako je to uvedené v zmluve k vášmu účtu):
  • vaše číslo účtu vo formáte IBAN (je to medzinárodný tvar čísla vášho účtu):
  • suma a mena (suma peňazí vyjadrená v mene, ktorú platiteľ požaduje zaslať príjemcovi - ak je mena príjemcu iná ako mena odosielateľa bankový poplatok za zmenu znáša príjemca cca. -1eur ),:
  • údaje o banke príjemcu (BIC-kód),:
  •  SUMA BEZ POŠTOVNÉHO: