O nás

Faktor x je niečo, čo sa nedá slovami ľahko opísať.

Je to niečo nové, neprebádané, nepreskúmané.

Ako vznikol? Prečo? A čo to ten „faktor x“ vlastne je?!

To sa Vám pokúsi poodhaliť odľahčenou a humornou formou autorka celého projektu.

 

(Pozn. redakcie: Následný text Vám môže spôsobiť vážne zaseknutie krčnej chrbtice. Vyvarujte sa prosím prudkým pohybom v podobe ,,prikyvovania či odmietavého krútenia hlavou.“ Najlepšie, vyvarujte sa čítaniu vôbec! ,) Text má viac slov, ako by ste čakali od bežného e-shopového obchodu /toto nie je bežný e-shop... ! Ak ste sa zľakli, tak Vám treba! Kto sa bojí, ten je v loji! :D Ale aj tak, skrátená verzia Vás čaká nižšie... . Nezdržujte sa a rovno preskočte na záver! A tí, čo si trúfnu, poprosíme úsmev! ,) 

 

,,Myšlienka, ktorá ma naviedla vytvoriť niečoho, ako je Faktor x, začala vznikať, hádam, už v období puberty, keď spolu s hormónmi a akné naskakovali aj prvé vážne krízy v obliekaní, ktoré sa v občasných intervaloch objavujú dodnes, čo ochotne dosvedčí aj môj partner. ,) O mojich módnych trapasoch z obdobia puberty radšej v tejto chvíli pomlčím – nie, že by až tak fackala hanba. Aj keď to rozhodne nepopieram, ale držím sa hesla, kto sa vie zasmiať sám sebe má o zábavu na celý život postarané. Len je toho jednoducho príliš a budem Vám to dávkovať postupne aj s timeOUTmi na ,,rozkýchanie.“ ,) 

(Pozn: Trapasy ako aj iné chuťovky čoskoro nájdete na našich stránkach v sekcii určenej len pre  zábavu – Faktor Fun.)

„V tomto fascinujúcom období, hlavne pre rodičov, učiteľov, a predovšetkým psychológov a psychiatrov som sa aj ja, ako väčšina mojich rovesníkov výrazne začala zameriavať na svoj obal... . Síce dodnes nechápem, prečo sa všetci ostatní snažili o zdokonalenie svojej telesnej schránky a  len ja jediná o opak! (Podotýkam, že nevedome!“) ,)

„Chcela som sa páčiť sama sebe a pochopiteľne, aj iným. Hlavne mojim sokyniam. Ak ste to ešte nevedeli, ženy sa vždy chcú páčiť HLAVNE svojim konkurentkám. Fascinujúce je, že jedine im sa nikdy páčiť nebudeme...  .J A tak to má byť! Aspoň sa naučíme prekonávať samé seba... .“

„Každopádne, záujem o módu a všetko s tým úzko späté vznikol už dávno. Aj keď, poviem si úprimne, u mňa to išlo z opačného estetického konca. :D  Ťukanie si do čela mi naznačovalo, že V MATRIXE asi naozaj bude CHYBA. ,)  Tak som sa na týchto chybách pomaly učila a naučila... . Aj to, že keď máte komplex z brucha, netreba tesne pod Déčka zapnúť nohavice zvoncového tvaru a gigantickej šírky.“

„Takže ako to býva, stala som sa sama sebe najväčší MÓDNY KRITIK! (Keď nerátam vždy úprimnú maminku.) ,) Určite to poznáte aj vy! No, kto by nám už len mohol do očí úprimne povedať všetky tie ,,komplimenty“, ktoré si v slabých chvíľkach vytkneme samé pred zrkadlom?!! ... V chvíľkach, keď stojíme pred šatníkom a ... :

! - Oblečenie agresívne vylietava zo skríň, (fascinujúci jav rovnajúci sa hollywoodskym  

      efektom ako z Harryho Poťera!)

!- Padajúce topánky ohrozujú na živote od suseda Joža, ktorý sa vracia v obohatenej nálade

   z krčmy domov popod Vaše okná (a je jedno, či bývate na prízemí, na 45-poschodí alebo

  v dome), .... až po škrečka, pána Fúzika, ktorý sa trasie v hajzlovej rolke vo svojom akvárku.

!-  Všetko je sprevádzane nárekmi, fňukaním ako aj slovníkom, pri ktorom by sa štúrovci

    otáčali v hrobe ako najmodernejšie ventilátory. (V mojom prípade by sme mohli hovoriť už o klíme.“) :)

Tieto krízy, ako všetko, tiež raz skončia... . Väčšinou je to v momente, keď zistíme, že meškáme už minimálne hodinu a máme 10 min., aby sme vyhrabali pána Fúzika, vzkriesili omráčeného suseda, opravili si omietku a niečo si obliekli.“

„A asi viete, ako to dopadne! V tom chaose navlečieme na seba to, čo prežilo, a potom sa v tom celý deň cítime na figu! (To je tiež jeden dôvod z milióna ďalších, ktoré ma naviedli na myšlienku faktorx.sk.) Rovnako, ako aj situácie typu: Keď si konečne, po niekoľkohodinovom behaní po obchodoch kúpim extra-špica kúsok, ktorý mi absolutne sadne a cítim sa v ňom fresh ako ryba v Eviane, dokonca si pripadám sexy a výnimočná asi ako Eva Máziková v bavorskom kroji. ,) V takýchto ojedinelých chvíľach mi sebavedomie stúpa a stúpa a financie klesajú a klesajú... . (Hlúpe Murphyho zákon akcie a reakcie!) :p A keď sa konečne už vyplavím v mojom novom-extra-špica outfite na verejnosť... . BUM! FACKA či skôr KNOCKOUT! Musí zákonite vždy ísť oproti mne voľajaká FUCHTĽA  úplne v tom istom! (Opäť opakujem hlúpy Murphyho zákon!“ .)

„Avšak, najväčšia čerešnička na torte je, keď je tá fuchtľa:

a)   Krajšia, štíhlejšia a s väčším pop ... vedzme len, že s väčším pop-artovým prehľadom.

b) Dotyčná okrem toho, že je rovnako oblečená, je to aj nejaká 60-ročná erdeg -baba s 1...2...3....8-mi deťmi zavesenými okolo krku, chlpatých rúk, nôh či zavesených na prsníkoch, za ktoré by sa nemusel hanbiť ani  lovecký pes.

c)  Dotyčná a ešte lepšie, keď dotyčný :p práve vykrikuje na nejakú úbohú predavačku cez pol mesta rôzne prívlastky a označenia, ktoré až mraky brzdia.“

 

„Ťažko si je vybrať, ktorá situácia je tá najmenej sťahujúca do reality... . Jedno je však isté. Nech je to tak či onak, zaručené máte iba to, že vás dve (dvoch v treťom prípade) okamžite začnú ľudia porovnávať. ,) Ak si vravíte, kašlať na to, rozhodne sa pridávam a absolútne súhlasím, ALE... . (Ale –muselo prísť.) ,)

TUCTOVOSŤ A UNIFORMNOSŤ V OBLIEKANÍ sa na Slovensku stáva už pomaly nežiaducim pravidlom! Uvádzam  jeden príklad za všetky... .

Pamätáte si na minuloročné ani nie že záplavy, ale totálne biblické potopy neónových tielok z nemenovaného obchodného reťazca? Nechcem uraziť žiadnu majiteľku tohto unikátu, ALE... WTF?!!!“

„Na každom kroku ste mohli naraziť na veselo si vykračujúcu celú farebnú dúhu týchto oslepujúcich zázrakov (čiže3- 4farebnú). Dievčatká, dievčatá, slečny, ženy, ženy v top rokoch a ženy ktoré už po 50-tke prestali top roky rátať sa pyšne nosili, pričom sa snažili  odignorovať nálety roztúžených čmeliakov, ôs a dezorientovaných múch.“

„Takéto prežitky môžeme vídať dodnes stálepravidelne. Hlavne, keď nejaký obchodný reťazec s oblečením dostane nový tovar alebo realizuje výpredaj. Vtedy sa naše ulice premenia na scénu z filmu V ako vendeta, v ktorej bok po boku kráča húf  ľudí v rovnakých čiernych plášťoch a maskách. Rozdiel medzi týmto kultovým filmom a realitou je v uvedomelosti, pretože keď si k tomu všetkému prirátam ceny a kvalitu týchto výrobkov, mám pocit, že s eurom akosi odišla aj logika.“

 

Nielen vkusom a štýlom obliekania sa stále stretávame s čoraz väčším kopírovaním a plagiátorstvom. Ale dokonca, už aj prirodzený výzor je na ústupe pred šikovnými vylepšeniami plastických chirurgov.“

„Umelé vlasy, nechty, riasy, prsia... . Umelé... . Pomaly tu máme sériovú výrobu.  Ale ako sa hovorí, proti gustu... . Treba mať na zreteli, že všetkého veľa škodí. A keď sa slečna, ktorá sa narodila ako originál v priebehu jedného roka zmení na kópiu, je čas sa zamyslieť, kam to vlastne spejeme! V priebehu posledných pár rokov sme neustále atakovaní rôznymi reláciami typu Zakysanka, v ktorých nám diktujú, čo je IN a čo je OUT . Ako je teraz úplné trendy dať si urobiť také a také vylepšenie alebo podstúpiť tú a tú procedúru, lebo aj tá s novými déčkami, čo bola minule v reality show pošv... pošta pre teba podstúpila dané vylepšenie a dnes už je vďaka tomu pozvaná na PES V OPERE.“

„Myslím si, že človek v dnešnej preplastikovanej, umelej, IT dobe stráca sám seba a svoju originalitu na úkor zapáčenia sa povrchne orientovanej skupine udávačov trendov. Mnohí  sa snažia držať krok  s módnymi trendmi, a s tým, čo sa páči ostatným. Vôbec si neuvedomujú, že tým pomaly ale isto strácajú  vlastný názor  a vkus.  Od rána do večera sme z každej strany atakovaní tým, čo by sa nám malo páčiť, čo nie, čo je dobré, čo je zlé, čo je top, čo je fail , čo je IN a čo je OUT... . Nám ale predsa nemusí nikto rozprávať, že pokiaľ nebudeme mať toto leto šaty s červenými bodkami a k tomu neonové lodičky, nebudeme dosť trendy a potom nám nijaký Honzík neponúkne ružu a my sa šťastne nevydáme za milionára.“

„Faktor x je tu aj preto, aby Vám pripomenul, že je jedno, čo si o Vás kto myslí, či sa vymykáte alebo nevymykáte uniformite spoločnosti. Dôležité je, že ste to VY! Že nie ste len taká bezprizorná kópia, ale ste ORIGINÁL! Tu neexistujú limity a hlavne STEREOTYPY! Presne ako to vyjadruje naše heslo MÔJ ŽIVOT MOJE PRAVIDLÁ...!“

„Ak sa cítite dobre v crazy tričkách a elegantných topánkach, ak sa cítite dobre v sexy oblečení či ak sa cítite najlepšie v úplné šialených kreáciách, stále je to len a len Vaša vec! A čo koho do toho! ,) Treba naučiť SLOVENSKO, že ten Váš faktor x je len Váš originál a vyjadruje Vašu jedinečnosť! Veď aj Vy ste len jediný exemplár na svete!“ ,) 

„Áno, o tomto je Faktor x, ktorý začína ako e-shop s oblečením z celého sveta len v pár kusoch, aby nedochádzalo ku podobnosti či napodobňovaniu. Pustili sme sa do boja proti stereotypom a strnulosti v myslení a správaní sa Slovákov... . Verím, že raz a dúfam, že už čoskoro sa z Faktoru x stane komunita ľudí, ktorí sa neboja byť sami sebou a ukážu svetu, že vlastná originalita je tá najlepšia cesta... .“

„Myšlienka bola, ale čo ďalej? Problém bol, kde kúpiť oblečenie, ktoré je niečím iné, zaujímavé, ale pritom kvalitné a jedinečné. Po niekoľkoročnom prieskume trhu som sa rozhodla, že to spravím vlastnou cestou. Nebudem ako väčšina predajcov na internete a nebudem ponúkať hromadne tovar z Číny, čoho je plný google a každý druhý e-shop na Slovensku. A to nehovorím ešte o čiernych predajoch na facebooku, bazároch, či na free e-shopových obchodoch. Títo nakupujú „značkové oblečenie“ od akože návrhárov a následne ho predávajú s 200% prirážkou, vyhlasujúc, že ide o ORIGINÁL! Je gigantický rozdiel kúpiť si napodobeninu s tým, že viete, o čo ide a kúpiť si rovnakú napodobeninu s tým, že je to ORIGINÁL! Aj tejto téme sa budeme následne venovať na našich stránkach a aj na facebooku:  https://www.facebook.com/faktorx.sk.“

Aby som to skrátila... . Rozhodla som sa, že zoskupím tím ľudí, ktorí rozumejú móde, majú vkus a štýl a predovšetkým cestujú po svete, takže majú aj prehľad. Tento môj tím trávi obrovské množstvo času na cestách či na internete a priamo oslovuje značkové e-shopy, obchody,  dizajnérov, módnych návrhárov, korporácie atď. a vyjednáva najrôznejšie ponuky na oblečenie či už outletové, alebo aktuálne, ale vždy originálne! Neobmedzujeme sa na žiadnu krajinu sveta a práve to nám dáva obrovské spektrum možností nájsť to najzaujímavejšie z najlepšieho. Máme vopred stanovené rozsiahle kritéria, podľa ktorých vyberáme konkrétny tovar:

  1. Extravagantnosť,
  2. Elegancia,
  3. Luxus a originálnosť (značkový originálny tovar, z ktorého kričí jeho kvalita a pôvod),
  4. Crazy a výstrednosť(uvoľnené funny kúsky a kúsky plné života),
  5. Jednoduchosť a uhladenosť (naozaj si vyberie každý),
  6. Možnosť sa prejaviť a ukázať svetu, kto vlastne ste.

Pri práci sa držíme pravidla: NEJDE NÁM O KVANTITU, ALE O TO, ABY KAŽDÝ Z VÁS POCÍTIL KVALITU!“  KAŽDÝ

Staňte sa tiež naším fanúšikom na FACEBOOKU a buďte v pohotovosti, že Vás niekedy prekvapíme pri kúpe tovaru aj tajným neohláseným luxusným darčekom! ,)

Pošlite nám svoje fotografie v outfitoch od Vás a ukážte celému svetu VÁŠ FAKTOR X- vašu jedinečnosť a exkluzivitu!